Skip to main content

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.pletenine-anjona.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPOT), zakonom o varstvu osebnih podatkov ( ZVOP-1), zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1),obligacijskim  zakonikom (OZ), ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine www.pletenine-anjona.si, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med www.pletenine-anjona.si in fizično ali pravno osebo ( v nadaljevanju uporabnik/kupec ).

Veljavnost splošnih pogojev in spremembe

Splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto in pričnejo veljati v trenutku objave na spletnem mestu. Z uporabo spletnega mesta uporabnik potrjuje, da sprejema v tistem trenutku veljavne splošne pogoje in se strinja z vsemi njihovimi določbami, ter da je seznanjen s politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti. Ponudnik, ki se ne strinja s temi splošnimi pogoji, naj zapusti spletno mesto in naj ga tudi v bodoče ne uporablja. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave ali opozorila. Vsakršna sprememba splošnih pogojev stopi v veljavo s trenutkom objave.

Informacije o ponudniku spletne trgovine

Spletno mesto upravlja podjetje Andrej Jelen s.p. Trg Bratov Mravljakov 7 3325 Šoštanj, Slovenija.

Dolg naziv podjetja: Poslovno svetovanje Andrej Jelen s.p.
Sedež podjetja: Glavni trg 7 3325 Šoštanj
PE: Trg svobode 5 3325 Šoštanj Anjona pletenine
Tel.: Telefon: 041 635 876
Elektronski naslov: info@pletenie-anjona.si

Davčna številka: 19788398
Matična številka: 3352129000

Ponudnik ni zavezanec za davek na dodano vrednost (94.člen Zakona oz.ZDDV-1)

Dostopnost informacij

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  4. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami)
  5. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  6. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  7. način plačila in dostave
  8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop.
  9. časovno veljavnost ponudbe
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Uporaba spletnega mesta

Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah spletnega mesta in kontaktiranje ponudnika se uporabniku ni potrebno registrirati. Ob tovrstni uporabi (brez registracije in nakupa) spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnika vežejo zgolj obveznosti in dolžnosti, navedene v teh pogojih poslovanja.

V spletno mesto se lahko registrirajo samo polnoletne osebe, ki imajo popolno poslovno sposobnost. Ob registraciji v sistem spletne trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki si ga uporabnik ob registraciji izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta s podatki, ki jih je vnesel ob registraciji. Po registraciji uporabnik pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini in je potencialen kupec.

Z vsakršnim obiskom in opravljanjem nakupov v spletnem mestu ter ob oddaji naročil se vsak uporabnik strinja s pogoji poslovanja in uporabe. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrjuje, da je seznanjen z njimi in da z njimi povsem soglaša.

Vsak uporabnik je dolžan spletno mesto uporabljati na zakonit način in v skladu z dobro prakso ter pri tem upoštevati vsa navodila ponudnika in pravila splošnih pogojev. V nasprotnem primeru mu ponudnik lahko omeji ali onemogoči dostop do spletnega mesta.

Ponudnik si pridržuje pravico, da za krajši ali nedoločen čas omeji ali popolnima ustavi dostop do spletnega mesta, omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji poslovanje v spletni trgovini in posamezne aktivnosti (nakupovanje) veže na izpolnitev določenih pogojev (nakupovanje v spletni trgovini je omogočeno zgolj registriranim uporabnikom) 

Predstavitev ponudbe

Vsi izdelki in kreacije pletenin so avtorsko delo oblikovalke Jolande Jelen. Vsaka kreacija pletenin v spletni trgovini je unikatna in neponovljiva. Prav tako velja to tudi za nakit in druge izdelke, ki so ustvarjeni iz recikliranega materiala. Pri vseh izdelkih in kreacijah lahko pride do odstopanja med dejanskim izgledom in i prikazano fotografijo izdelka na spletnem mestu. Kljub temu da se ponudnik trudi zagotoviti vrhunske fotografije, lahko pride do manjših odstopanj zaradi nastavitve strojne opreme, svetlobe ali programske opreme uporabnika.

Ponudnik se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovem spletnem mestu. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.

Postopek nakupa in potrditev naročila

Za ogled, brskanje po vsebinah spletnega mesta in kontaktiranje ponudnika uporabnik ne potrebuje predhodne registracije. Za nakupovanje v spletni trgovini se mora uporabnik registrirati.

V spletni trgovini uporabnik izdelke izbira po izdelčnih skupinah. Vse izdelke je možno še dodatno filtrirati. S klikom na posamezne filtre uporabnik razvršča ponudbo izdelkov glede na svoje preference. S klikom na želen izdelek odpre podstran s podrobnejšim opisom in fotografijami izdelka in njegovih barvnih različic. Vsak izdelek je prikazan s fotografijami. Ko se uporabnik odloči za nakup izdelka, ga s klikom na »dodaj v košarico« doda v košarco. Pregled stanja košarice je uporabniku vedno na voljo. Izdelki se v košarico lahko poljubno dodajajo oziroma se iz nje odvzemajo.

Ko uporabnik končna z izbiranjem izdelkov, izbere gumb na blagajno, kjer so tri stopnje:

  1. Uporabnik preveri količino in zneske vseh izdelkov v košarici. Neregistriranega uporabnika bo sistem opozoril na nujnost registracije ob nakupu in ga bo vodil skozi proces registracije. Ob prvem nakupu je potrebno izpolniti vsa navedena polja in se registrirati.
  2. Uporabnik, ki je že kupoval v spletni trgovini in že ima uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, na tem mestu opravi zgolj prijavo v sistem spletne trgovine, če tega ni storil že ob prihodu na spletno mesto. Nato uporabnik izbere način plačila, način dostave in naslov za dostavo.
  3. Oddaja naročila. Izpiše se povzetek uporabnikovega naročila z vsemi pripadajočimi stroški dostave. S premikom po fazah prodajnega procesa lahko uporabnik spreminja način plačila in način dostave.

Pred oddajo naročila je uporabnik ponovno opozorjen na celotno vsebino splošnih pogojev in potrjuje, da z njimi v celoti soglaša. Uporabnik zaključi in odda naročilo s klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA  (le-ta ga zavezuje k plačilu).

Ob uspešno oddanem naročilu se uporabniku izpiše povzetek naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Naročilo si uporabnik lahko tudi natisne. Kopija naročila je poslana na uporabnikov elektronski naslov. Če uporabnik v nekaj urah ne prejme sporočila s kopijo naročila na svoj elektronski naslov, naj naprej preveri, če je bilo sporočilo dostavljeno v vsiljeno pošto (Spam Mail); če ga tudi tam ni prejel, naj o tem obvesti ponudnika.

Kupoprodajna pogodba 

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi vsemi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Uporabnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@pletenine-anjna.si  Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika

Preklic naročila

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih izdelkov. Če želi uporabnik preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to čim prej sporoči po telefonu ali po elektronski pošti na info@pletenine-anjona.si  Če je ponudnik naročilo že oddal dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

Blago in cene

V spletni trgovini Anjona pletenine so vse cene izražene v evrih (EUR) in ne vsebujejo davka na dodano vrednot. Ponudnik na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost ni davčni zavezanec. Cene izdelkov veljajo v trenutku oddaje oziroma potrditve naročila in ne vsebujejo stroška dostave. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni cene izdelkov brez predhodnega obvestila. Če se je cena izdelka tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru uporabniku ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cene veljajo samo za nakupe, opravljene v spletni trgovini, s tu navedenimi načini plačila, pod tu navedenimi splošnimi pogoji. Cene na prodajnih mestih pogodbenih partnerjev ponudnika se lahko razlikujejo od cen v spletni trgovini.

Uporabnik, ki prihajajo iz držav, ki niso članice Evropske unije, so dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza.

Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti.

Načini plačila v spletni trgovini

V trgovini so na voljo trije načini plačila.

  • Plačilo s sistemom PayPal omogoča, da za nakazilo uporabite svoj PayPal račun, ter zagotavlja varno plačevanje s kreditnimi karticami.
  • Plačilo po predračunu lahko opravite preko svoje spletne banke ali osebno na banki preko plačilnega naloga. Uporabnik mora predračun (kupnino) poravnati v treh delovnih dni na transakcijski račun ponudnika. Ob oddaji naročila bo na uporabnikov elektronski naslov poslan predračun z vsemi podatki za plačilo. Po prejetem nakazilu bo ponudnik naročilo priporočeno poslal na dani naslov v predvidenem roku dostave. ( sedem delovnih dni)
  • Plačilo po povzetju pomeni, da kupnino plačate poštnemu uslužbencu v gotovini. Poštna provizija za prenos kupnine do ponudnika znaša 1,05 EUR za pošiljke v vrednosti do 98 EUR. Za pošiljke večjih vrednosti znaša strošek provizije 1,7 % vrednosti pošiljke. Za vse nakupe po povzetju velja, da strošek poštne provizije plača uporabnik v gotovini poštnemu uslužbencu.

Možnost plačila po povzetju je omejeno z vrednostjo naročila, ki ne presega 200 EUR. Za naročila nad vrednostjo 200 EUR lahko uporabnik kot način plačila uporabi PayPal račun, sistem PayPal, ki podpira plačevanje s kreditnimi karticami ali po predračunu. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do prejetja plačila celotne kupnine so izdelki last ponudnika, četudi jih je uporabnik že prejel.

Plačilo za uporabnike iz tujine

Plačilo je možno preko računa PayPal, sistema PayPal, ki podpira plačevanje s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Karanta) ali s plačilom po predračunu. 

Dobavni roki

Dobavni rok izdelkov je 8 (osem) delovnih dni.

Ponudnik si pridružuje pravico odstopa od izvedbe naročila v primeru:

  • da ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki ne more izvesti
  • je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake
  • je prišlo do očitne napake v ceniku.

V kolikor je uporabnik že plačal naročilo po predračunu, mu bo ponudnik v roku 8 dneh vrnil celotno kupnino, vključno s stroški dostave.

Stroški dostave

Poleg zneska kupnine je uporabnik obvezan plačati tudi strošek dostave.

Za nakupe v znesku 100 EUR ali več strošek dostave krije ponudnik. Če je uporabnik kot način plačila izbral plačilo po povzetju, je dolžan plačati poštno provizijo za prenos kupnine do ponudnika.

Ponudnik naročenih izdelkov ne dostavlja v poštne predale. Potreben je vnos celotnega naslova.

Za dostavo paketov in pisemskih pošiljk skrbi Pošta Slovenije. Naročeni izdelki, ki so na zalogi, bodo odposlani v roku osmih delovnih dni. Pošta Slovenije si pridružuje pravico, da pošiljko ob prejemu dostavi v roku treh delovnih dni.

Cena dostave pošiljke je odvisna od teže in velikosti pošiljke. Predstavljeni stroški pošiljanja veljajo za naslove na območju Slovenije. Uporabnik bo ob oddaji naročila seznanjen s stroški dostave.

Poštne storitve (cene vključujejo DDV )

Dostava za naslove v Sloveniji

  • Priporočeno pismo v oblazinjeni kuverti (do 500g) ……. 2,5 EUR
  • Priporočeno pismo v oblazinjeni kuverti (do 1000g) ……. 5 EUR
  • Paketna dostava do (2 kg) ……. 5 EUR

*Uporabniku, ki kot način plačila izbere plačilo po povzetju, Pošta Slovenije dodatno zaračuna strošek provizije, ki trenutno znaša 1,05 EUR za pošiljke v vrednosti do 98 EUR. Za pošiljke večjih vrednosti znaša strošek provizije 1,7 % vrednosti pošiljke.

Dostava za naslove v tujini

Za dostavo v tujino skrbi Pošta Slovenije.

Stroški dostave na naslove v tujini

  • Območju Evropske unije ……. 5 EUR
  • Izven območja Evropske unije ……. 10 EUR

Reklamacija izdelkov, poškodovanih med prevozom

Če ste pri prevzemu blaga od kurirja (poštarja) opazili, da je paket poškodovan tako, da bi bila lahko poškodovana tudi vsebina, paket zavrnite. Da bomo lahko vašo reklamacijo kvalitetno in hitro rešili, zahtevajte od kurirja (poštarja) sestavo zapisnika. Reklamacijo izdelka, poškodovanega med prevozom, lahko upoštevamo 7 (sedem) dni od prevzema blaga.

Odstop od pogodbe (vračilo blaga)

Ko kupujete na spletu, si izdelkov ne morate osebno ogledati, preden se odločite za nakup. Zato ima vsaka stranka pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dni po nakupu, skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Tu smo za vas pripravili nekaj točk, na katere morate biti pozorni pri spletnem nakupovanju in drugem nakupovanju na daljavo:

  • Pri odpiranju pakirne embalaže bodite previdni. Embalažo shranite v originalnem stanju, dokler niste prepričani, da je izdelek, ki ste ga kupili, primeren.
  • Če kupujete oblačila, jih pomerite čez vaša oblačila in ne neposredno na kožo
  • Med rokovanjem z izdelki bodite previdni, saj lahko povzročite poškodbe in praske.
  • Izdelka ne uporabljajte več, kot je absolutno potrebno, da določite njegovo stanje.
  • Če imajo izdelki vidne znake uporabe, kot je prah, lasje, praske, umazanija in madeži, niso primerni za odstop od pogodbe. Namen možnosti odstopa od pogodbe je, da omogoči, da si ogledate in preverite izdelek. Če je izdelek neustrezen, ali ste si ga predstavljali drugače, ga lahko nato vrnete.

Po obvestilu o odstopu od pogodbe morate blago vrniti v roku 30 dni. Vrnili vam bomo celotni znesek kupnine. Pri tem nam pisno pošljite svoje podatke z naslovom in telefonsko številko, številko tekočega računa in celoten znesek vam bomo nakazali v roku 5 dni od prejema blaga. Pri nepopolnih podatkih nakazila ne bo možno izvršiti.  Stroške poštnine vračanja blaga nosi kupec sam (BLAGO MORA BITI POSLANO PRIPOROČENO). Blago mora biti nepoškodovano in nerabljeno v originalni embalaži, priložen pa mora biti račun. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, bomo morali vračilo blaga zavrniti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Možnost vračila v obliki odstopa od pogodbe, ne velja za pravne osebe.

Blago z napakami

V kolikor ima blago stvarne napake mora kupec v zakonskem roku obvestiti Anjona pletenine o napaki in v natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da blago pregleda.

V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Anjona pletenine, kot prodajalec prevzema odgovornost za stvarne napake blaga, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov:

  • Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v roku do dveh let, odkar je bila stvar izročena.

Stvarno napako prav tako opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov

Odveza odgovornosti

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro uporabnikove strojne ali programske opreme zaradi obiska in uporabe spletnega mesta in spletne trgovine, ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini. Uporabnik je odgovoren, da sam poskrbi za varen dostop do spletnega mesta (uporaba anti-virusnega programa, skrbna hramba podatkov svojega uporabniškega računa …)

Za morebitne napake ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti glede škode, ki bi nastala uporabniku ali tretji osebi z uporabo izdelkov, kupljenih v spletni trgovini.

Ponudnik ne jamči nemotene dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala ob nedostopnosti ali nepravilnem delovanju spletnega mesta.

Ponudnik ne preverja spletnih mest, ki so povezane s spletnim mestom Anjona pletenine. Ponudnik ne odgovarja za vsebino na povezanih spletnih straneh.

Pritožbe in spor

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se ob morebitnih težavah uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je pritožbo prejel in uporabniku sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora – vsaj kar zadeva sodno reševanje – njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da uporabnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Celju.